Microsoft Office 2007
Hlavní strana   |   Licenční průvodce   |   Historie Office

Word   |   Excel   |   PowerPoint   |   Outlook + BCM   |   Access   |   OneNote
Outlook 2007

Outlook 2007

Aplikace Outlook 2007 poskytuje komplexní řešení pro správu času a informací, zajišťuje propojení přes hranice a poskytuje nástroje pro zachování kontroly nad informacemi, se kterými pracujete. Aplikace Outlook 2007 přináší inovace, které můžete použít k rychlému prohledávání komunikace, uspořádání práce a lepšímu sdílení informací s ostatními – to vše z jednoho umístění.
Integrované vyhledávání
INTEGROVANÉ VYHLEDÁVÁNÍ


Díky integrovanému rychlému vyhledávání můžete vyhledat všechny potřebné informace přímo z rozhraní aplikace Outlook 2007. Můžete nejen vyhledávat mezi informacemi podle klíčových slov, ale funkce rychlého hledání aplikace Outlook 2007 slouží také k vyhledání těchto klíčových slov v přílohách e-mailů.




PANEL ÚKOLŮ


Panel úkolů slouží k uspořádání denních úkolů a správě priorit. Poskytuje konsolidovaný přehled kalendáře, upozorňuje na nadcházející schůzky, úkoly a e-maily označené příznakem, a usnadňuje tak práci s informacemi.
Panel úkolů




Barevné označení kategorií
BAREVNÉ OZNAČENÍ KATEGORIÍ


Pomocí barevného označení kategorií položek aplikace Outlook 2007 můžete snadno přizpůsobit a přidávat kategorie k libovolnému typu informací. Barevná rozlišení různých kategorií položek usnadňují uspořádání dat a vyhledávání informací.




INTERNETOVÉ KALENDÁŘE


Internetové kalendáře představují způsob zobrazení a zachování aktuálního přehledu o událostech v oboru nebo kalendářů a plánů zajímavých událostí. Můžete do aplikace Outlook 2007 přidat statický internetový kalendář, přihlásit se k odběru dynamického internetového kalendáře nebo vytvořit vlastní internetové kalendáře ke sdílení s ostatními.
Internetové kalendáře




Business Contact Manager

Business Contact Manager

Doplněk Business Contact Manager přidává do aplikace Outlook funkci správy obchodních kontaktů. Malé a střední firmy tak mohou přímo z aplikace Outlook spravovat informace o svých zákaznících a řídit prodejní a marketingové aktivity. Doplněk nabízí nové funkce, které vám pomohou uspořádat všechny informace o zákaznících, spravovat zájemce o prodej, sledovat marketingové aktivity a centralizovat informace o projektech.




Sdílení informací
SDÍLENÍ INFORMACÍ


Informace o zákaznících a potenciálních zákaznících můžete sdílet v celé vaší firmě díky bezpečnému přístupu i pro více uživatelů. Vaši kolegové tak mají přístup k informacím, které potřebují pro komunikaci se zákazníky.




SLEDOVÁNÍ OBCHODNÍCH PŘÍLEŽITOSTÍ


V aplikaci Business Contact Manager můžete společně uspořádat zájemce o koupi a příležitosti včetně kontaktních informací, historie komunikace a dokumentů. Zároveň můžete uvést, kdo příležitost nalezl a jaká je pravděpodobnost realizace prodeje.
Sledování obchodních příležitostí




PŘEDPOVĚĎ PRODEJE


Máte možnost snadno předpovídat prodej pomocí různých sestav zákazníků, zájemců o koupi a příležitostí prodeje s rozšířenými možnostmi řazení, filtrování a důkladnějšího vyhledávání podrobností. Sestavy můžete exportovat do aplikace Excel 2007 k dalším analýzám.




OBCHODNÍ PROJEKTY


Pomocí nové funkce obchodní projekty můžete z jednoho umístění sledovat informace o projektu včetně dokumentů, e-mailových zpráv, poznámek, příloh, schůzek a aktivit.
Obchodní projekty




Úkoly projektu
ÚKOLY PROJEKTU


Úkoly projektu můžete přiřazovat ostatním a automaticky převádět informace o úkolech do jejich osobních seznamů úkolů pomocí funkce úkoly projektu. Tyto úkoly se zobrazují na panelu úkolů aplikace Outlook a v připomenutích aplikace Outlook, aby bylo možné je snadno sledovat.




Licenční průvodce Historie Microsoft Office