Co je servisní smlouva ? K čemu
nám bude ?
Servis a údržbu informačního systému ve velkých organizacích
zabezpečuje zpravidla jeden nebo skupina pracovníků pro tuto práci určených.
U menších a středních organizací je vzhledem k menšímu rozsahu potřebných
prací na informačním systému takový model finančně nevýhodný.
Následně často vznikají tyto situace -
-
O výpočetní techniku se stará vybraný pracovník
vedle své hlavní pracovní náplně.
Nevýhodou je rozptylování pracovníka od jeho vlastní činnosti
a obvykle nedostatečné znalosti v případě větších a složitějších
problémů.
-
O výpočetní techniku se nestará nikdo, nebo se volá
externí firma až v případě potíží.
V těchto případech je velmi často řešení vzniklých
problémů jak časově, tak i finančně velmi nákladné. Pracovník externí
firmy musí nejprve analyzovat stav a topologii informačního systému,
dlouho mu pak trvá uvést zanedbané systémy pracovních stanic a serverů
do správného stavu. Při další návštěvě se situace opakuje ...
Jistě uznáte, že žádná z těchto variant není pro správný
chod prosperující společnosti správná. Dovolte nám předložit lepší
variantu řešení:
|
|
|
Servisní smlouva s CS24 s.r.o.
|
|
|
Po uzavření servisní smlouvy vás v předem dohodnutých časových
intervalech navštěvuje technik CS24.
Provádí preventivní kontrolu chodu
serverů a pracovních stanic, optimalizuje chod výpočetní techniky a odstraňuje
včas případné problémy. Zkontroluje správný chod zálohovacích mechanismů,
aktualizuje databáze antivirových programů, kontroluje zabezpečenost lokální
sítě atd. CS24 sleduje nové trendy ve výpočetní technice a doporučuje je
k využití právě ve vaší společnosti. Pravidelně aktualizuje verze používaných
programů apod. Rozsah těchto prací je samozřejmě individuální a závisí na typu a velikosti
organizace.
V případě uzavření servisní smlouvy získáváte další
výhody:
-
Servisní smlouva vás do velké míry zbaví starostí a
obav před možnou havárií, umožní vám plně se soustředit na vaši práci.
Výpočetní technika se nachází v optimálním režimu.
-
Servisní zásahy provádějí výhradně vyškolení
technici s několikaletou praxí.
-
Závady jsou odstraňovány dříve, než vznikne celková
havárie systému.Náklady, škody a časové ztráty jsou pak minimalizovány.
-
Klienti s uzavřenou servisní smlouvou mají v případě
nahlášení závady nejvyšší časovou prioritu.
-
Servisní smlouva vám zajistí slevu na
poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o individuální smlouvy založené
na rozdílných potřebách konkrétních firem, pro podrobnější informace je
nutná nezávazná osobní konzultace.
CS24 vám následně navrhne vhodné řešení
právě pro vás. Prosíme, kontaktujte nás.
|